Είστε εδώ
Αρχική > ΟΛΕΣ οι ΕΙΔΗΣΕΙΣ > Μύρισαν εκλογές… βγήκαν και τα φίδια.

Μύρισαν εκλογές… βγήκαν και τα φίδια.

ΕΚΛΟΓΕΣ: Ποτέ δεν θάναι όπως κάποτε!

Σε λίγο καιρό, το μόνο που θα μας θυμίζει τη “μαγεία” των εκλογών, με τις γεμάτες πλατείες, τις ντουντούκες και τις ψεύτικες υποσχέσεις, θα είναι η παλαιολιθική μέθοδος ψηφοθηρίας δώσμου να σου δώσω, και αν δεν μου δώσεις σε έθαψα. Κάτι ξέρουν σε καφενεία με τις τοπικές “συνελεύσεις” αργόσχολων που τώρα τελευταία τα αναπολούν και τα εύχονται.

Δυστυχώς, για όλους όσους ενδιαφέροναι για τίμιες εκλογές με ανιδιοτελή τρόπο, τα πραγματικά σημάδια δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά για τις εκλογικές αναμετρήσεις του μέλλοντος!

Ενα σημαντικό κείμενο από έρευνα που δημοσιοποιήθηκε από τον Άγγλο Επίτροπο Προστασίας Προσωπικών δεδομένων (σας λέει κάτι το GDPR?), αναφέρει σχετικά με τις τρέχουσες και τις αναδυόμενες τάσεις όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιούνται σε πολιτικές εκστρατείες.

Είναι χωρισμένο σε τρία τμήματα.
Το πρώτο εξετάζει την κατάσταση της τεχνολογίας σε δεδομένα και τη τεχνολογία σε σχέση με την online διαφήμιση
Το δεύτερο δείχνει πώς αυτές οι προσεγγίσεις εφαρμόζονται επί του παρόντος στην πολιτική εκστρατεία και αναλύει πώς θα μπορούσε να εξελιχθούν τα επόμενα δύο έως πέντε χρόνια.
Το τρίτο τμήμα ορίζει τι θεωρούνται ως κύριοι κίνδυνοι που συνδέονται με αυτές τις τάσεις.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι το κείμενο αντλεί πληροφορίες από δημοσιευμένες πηγές, κυρίως ακαδημαϊκά άρθρα, συμβουλευτικές εκθέσεις και εταιρείες ίδιας της ανάλυσης.
Το κείμενο έχει ενημερωθεί άμεσα από 37 ακαδημαϊκά έγγραφα, 37 επιστημονικά τεύχη, 77 τεύχη σχετικού υλικού και ιστοσελίδες εταιρειών και πέντε διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Συμπερασματικά, το κείμενο, μεγάλο μεν άκρως ενδιαφέρον δε, καταλήγει ότι:

“Πιθανές βελτιώσεις στη δημιουργία συμπερασματικών δεδομένων όπου τα πιθανολογικά συμπεράσματα για έναν χρήστη βασίζονται σε ανάλυση των διαθέσιμων σημείων δεδομένων θα δημιουργήσουν νέες κατηγορίες δεδομένων. Για παράδειγμα, στις τρέχουσες τάσεις μπορεί να είναι δυνατό να προσδιοριστεί με μεγάλη ακρίβεια η σεξουαλική προτίμηση ενός ατόμου, η πολιτική πεποίθηση, η ιστορία των ψηφοφοριών του κλπ, με βάση μια εξελιγμένη ανάλυση των μεταδεδομένων (metadata) που προκύπτουν από τη χρήση μιας έξυπνης συσκευής (smartphone, smartwatch, IoT), τις συνήθειες περιήγησης, τα δεδομένα υγείας του, τις εμπορικές προτιμήσεις του, κ.ο.κ. Εάν η διαδικασία αυτή γίνει αρκετά ακριβής, θα επιτρέπει να συμπεριληφθούν και τα αναμφισβήτητα προσωπικά δεδομένα που παράγει μια ιδιωτική εταιρεία (Google, Facebook, Twitter) χωρίς τη γνώση του συγκεκριμένου ατόμου.”

Δηλαδή πλήρη ομαδοποίηση (profiling) των ψηφορόρων και δυνατότητα “βομβαρδισμού” τους με αντίστοιχα πολιτικά μυνήματα! Και συνεχίζει:

“Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις πολιτικές εκστρατείες θα είναι η «πίεση χρήσης» ορισμένων πολιτικών μηνυμάτων, είτε πρόκειται για την οικονομία, τη μετανάστευση, το περιβάλλον ή οτιδήποτε που θα μπορούσε να συμβάλει στον προσδιορισμό των πολιτικών πεποιθήσεων ενός ατόμου, προς συγκεκριμένες ομάδες ψηφοφόρων. Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς πώς ο χρήστης-ψηφοφόρος θα μπορεί να γνωρίζει που υπάρχουν αυτά τα δεδομένα, ή θα μπορεί να ασκεί τα δικαιώματά του για να τα αφαιρέσει, να τα διορθώσει ή να τα επεξεργαστεί με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (δικαιώματα GDPR).

Οι εκλογές γίνονται ολοένα και πιο «εξειδικευμένες», με τις τεχνικές διαφήμισης και μάρκετινγκ να προσφέρονται από ένα δίκτυο ιδιωτών αναδόχων και αναλυτών δεδομένων, προσφέροντας, μεθόδους τεχνολογίας αιχμής για τον κατακερματισμό του κοινού και τη στόχευση, σε πολιτικά κόμματα σε όλο τον κόσμο.

Πολλές από αυτές τις τεχνικές αναπτύχθηκαν για πρώτη φορά στον εμπορικό τομέα όπως επεσήμαναν οι Chester και Montgomery σε ένα έγγραφο του 2017. «Η εκλογική πολιτική έχει πλέον ενσωματωθεί πλήρως σε ένα αυξανόμενο παγκόσμιο εμπορικό ψηφιακό μέσο και ένα οικοσύστημα μάρκετινγκ που έχει ήδη μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προωθούν προϊόντα και επηρεάζουν τους καταναλωτές».
Για όποιον ενδιαφέρεται το πλήρες κείμενο (στα Αγγλικά) είναι ΕΔΩ:

Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα μέρες που έρχονται!

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε

Σχετικά άρθρα

Πάνω